در حالی که مسئولان باغ وحش محلی تعلق این حیوان به باغ وحش را رد کرده اند، زن میانسالی که این حیوان را دیده احتمال می دهد که این حیوان یکی از ببرها یا پلنگ‌های باغ وحش باشد.

پرسه حیوان چهارپای  شبیه به شیر در خیابان های انگلیس! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن میانسال اهل بیرمنگهام  انگلیس مدعی شده است که به تازگی یک حیوان چهارپای وحشی را در مقابل منزلش دیده است. بنا به ادعای  " داون پایج" او هنگامی که قصد ریختن آشغال‌ها به سطل زباله را داشت این حیوان را مشاهده کرد.

او می‌گوید این حیوان را در حالی که در باغ پشت خانه‌اش پرسه می‌زد دیده است. این زن پس از رویت این حیوان به داخل خانه برگشت و اقدام به چک کردن دوربین مدار بسته کرد.

داون 53 ساله که در نزدیکی باغ وحش دودلی زندگی می‌کند پس از بررسی ویدئوی دوربین مدار بسته بر این باور است این حیوان چهارپا احتمالا یک شیر ماده بوده است. این در حالی که مسئولان باغ وحش اعلام کرده اند که هیچ یک از حیوانات باغ وحش از محل نگهداری خود فرار نکرده‌اند و تعلق این حیوان به باغ وحش را رد کرده اند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی موجب نگرانی برخی ساکنان محلی شده است. در حالی که برخی از ساکنان محلی احتمال می‌دهند این حیوان چهارپا یک ببر یا شیر بوده باشد برخی دیگر آن را تنها یک گربه بزرگ دانسته اند.

گفتنی است؛ سخنگوی باغ وحش دودلی نیز در حالی که تعلق این حیوان به باغ وحش دودلی را رد کرده گفته است احتمالا این حیوان یک گربه بزرگ بوده است.

بیشتر بخوانید

کتک‌کاری شدید معلم با دانش‌آموزش در کلاس +فیلم

انتهای پیام/

پرسه حیوانی شبیه به شیر در خیابان، موجب وحشت زن میانسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این کجاش گربه اس. چه جوری بعضیا گفتن گربه بزرگه