نظامیان رژیم صهیونیستی در نخستین جمعه ماه رمضان برای مقابله با حوادث احتمالی، در کرانه باختری رود اردن، قدس اشغالی و نوار غزه به حالت آماده باش درآمده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، رژیم صهیونیستی روز جمعه برای مقابله با حوادث احتمالی در نخستین جمعه ماه رمضان نیرو‌های نظامی خود را در کرانه باختری رود اردن، قدس اشغالی و نوار غزه مستقر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای از سرگیری احتمالی درگیری‌ها در مرز نوار غزه، کرانه باختری و قدس آماده کرده است. این دوره زمانی از سال غالبا پرتنش است. در سال‌های گذشته عملیات فلسطینی‌ها علیه اهداف اسرائیلی در این دوره بیشتر بود. همچنین همزمانی نخستین جمعه ماه رمضان و یک جشن مذهبی یهودی، موجب شده است سطح هشدار در مورد وقوع درگیری در شهر قدس اشغالی افزایش یابد.

حدود سه هزار نظامی صهیونیست برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بین مسلمانان و صهیونیست‌ها، در قدس شریف به خصوص در بخش قدیمی شهر به سمت مسجد الاقصی و دیوار ندبه بسیج شده‌اند.

از روز دوشنبه که سفارت آمریکا به مناسبت هفتادمین سالگرد روز نکبت (اشغال فلسطین) از تل آویو به قدس منتقل شد، سرزمین‌های فلسطین صحنه اعتراضات گسترده است.

انتهای پیام/

آماده‌باش نظامیان رژیم صهیونیستی در نخستین جمعه ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار