ستاره ایتالیایی والیبال جهان با تیم جدید خولیو ولاسکو به توافق رسید و قرارداد سه ساله امضا کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوليو ولاسكو كه مدتی قبل اعلام كرده بود در پايان ليگ ملت‌ها به كارش در تيم ملی واليبال آرژانتين پايان خواهد داد، با تيم ايتاليايی مودنا به توافق رسيد تا در فصل آتی هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد.

ولاسكو كه سال‌های قبل نيز مدتی روی نيمكت مربيگری اين تيم ايتاليايی نشسته بود، بار ديگر تصميم گرفته است كه با يك تيم باشگاهی به كارش در عرصه مربيگری ادامه دهد.

خوليو ولاسكو در تيم مودنا به دنبال جذب ستاره‌هاست و در اين راستا اخيرا با ستاره واليبال ايتاليا «ايوان زايتسف» به توافق رسيده است. ايوان فصل قبل در تيم واليبال پروجا ايتاليا به ميدان رفت و بعد از پايان قراردادش با اين تيم ايتاليايی با تيم مودنا به توافق رسيد.

اين بازيكن 29 ساله با تيمی كه هدايت آن در فصل جاری بر عهده خوليو ولاسكو است قراردادی سه ساله امضا كرده است و قرار است سه فصل پياپی با پيراهن اين تيم به ميدان برود.

تيم واليبال مودنا ايتاليا مدتی قبل در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا ناكام بود و نتوانست به مرحله فينال اين مسابقات راه پيدا كند. همين اتفاق موجب شده است مديران اين تيم در صدد تقويت تيم خود برآيند و در همين راستا ابتدا به جذب خوليو ولاسكو، مربی مطرح و باتجربه آرژانتينی اقدام كردند و حالا نيز ستاره اول واليبال ايتاليا را جذب تيم خود كرده‌اند.

انتهای پيام/

زايتسف به مودنا پيوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار