تمهیدات پلیس راهنمایی رانندگی برای تسهیل در عبورو مرور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:برای تسهیل عبور و مرور در معابر شهری استان کرمانشاه پلیس راهور در ماه مبارک رمضان تمهیدات ترافیکی اندیشیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برای مدیریت ترافیک در ساعات،منتهی به اذان مغرب در این ماه مبارک تعداد نیروهای پلیس راهور در معابر تقویت شده و نسبت به روان سازی ترافیک و تسهیل رفت و آمد خودروها اقدام خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تردد در ماه مبارک رمضان پس از اذان مغرب افزایش یافته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در اطراف مساجد، اماکن تفریحی و فرهنگی، اماکن زیارتی، مجتمع‌های تجاری مذکور حضور خواهند یافت تا علاوه بر اینکه اقدام به روان سازی ترافیک کنند با تخلفات احتمالی نیز برخورد لازم انجام شود.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نیز همچون دیگر ایام با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت غیر مجاز، تردد کامیون‌ها در ساعات غیر مجاز و ... برخورد خواهد شد.

وی در خصوص ساعات حرکت کامیون‌ها نیز گفت: در حال حاضر در روزهای عادی ساعت تردد کامیون‌ها از 22 تا 6 صبح و در روزهای تعطیل و پنجشنبه‌ها نیز از ساعت 24 تا 6 صبح است و در ساعات قبل از آن با تردد کامیون‌ها در شهر برخورد خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد

 

 

 

برچسب ها: اخبار جنایی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.