نماینده فسا گفت: اروپایی‌ها به وعده‌هایشان در برجام عمل نکنند، دوباره اقداماتی را انجام می‌دهیم که غربی‌ها را پای میز مذاکره آورد.

//محمدجواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه ما در برجام با چشم‌پوشی از برخی حقوق خود مانند غنی‌سازی 20 درصد به دنبال استفاده از فضای جدید اقتصادی و سیاسی در سطح بین‌الملل بودیم، گفت: متاسفانه آمریکا از ابتدا به دنبال آن بود که ما را از مواهب برجام ناکام و بی‌بهره بگذارد.

جمالی تصریح کرد: اروپایی‌ها مدام اعلام می‌کنند که برجام خوب است اما نسبت به این توافق بسیار عملیاتی برخورد نکرده و سرمایه‌گذرای جدی‌ را در ایران انجام ندادند.

نماینده مردم فسا بیان کرد: هر زمان اقتصاد ما دچار وابستگی بوده غربی‌ها از این نقطه ضعف سوءاستفاده کردند، لذا باید ما به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل در کشورمان روی بیاوریم.

وی تاکید کرد: اکنون هم باید دید آیا اروپایی‌ها برای اثبات راستی‌آزمایی خود برای نگه‌داشتن ایران در برجام طی مدت زمان داده شده چه اقداماتی انجام خواهند داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر اروپایی‌ها به وعده‌های خود عمل نکنند ما بار دیگر همان اقداماتی را انجام می‌دهیم که موجب شد غربی‌ها پای میز مذاکره آمده و برجام منعقد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اولیشم بستن تنگه هرمز
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
توروخدا به اروپاییان اعتماد نکنید
آخرین اخبار