مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۰ مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی و پنج مبلغه به مناسبت ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷۰ مبلغ مقیم، ۱۴۵ روحانی مستقر، ۸۰ مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی و پنج مبلغه به مناسبت ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی  اظهار داشت: همه ساله مبلغان زن و مرد بومی و غیربومی در مناسبت‌های مختلف مانند ماه مبارک رمضان برای انجام اعمال و فرائض دینی و پاسخ به سئوالات مردم به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: توجه جدی به بیان معارف قرآن، برگزاری رقابت‌های قرآنی برای جوانان و نوجوانان، اجرای کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، تفسیر قرآن، احکام، معارف اسلامی، اقامه نمازجماعت، گفتمان دینی و اجرای مراسم شب‌های قدر برای عموم مردم از مهمترین وظایف مبلغان در این ماه مبارک است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماه رمضان فرصت خوبی است تا مبلغان از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کرده و آنان را از انحرافات اخلاقی و خطرات مختلف دور کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری رقابت‌های قرآنی  درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار