نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس از سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: در دیداری که با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور داشتیم قرار شد تا به خراسان جنوبی سفر کنند.

وی با بیان اینکه کمبود آب باعث ایجاد وضعیت اقلیمی بسیار سختی در استان شده است، عنوان کرد: کارهای بزرگی که در حوزه آب های ژرف انجام شده با جدیدترین فناوری ها و امکانات مورد پیگیری قرار گرفته که با توجه نتایج تحقیقات ارائه شده توسط معاون علمی فناوری رئیس جمهور رضایت بخش بوده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون راه‌های همکاری و کمک به استان صحبت شد، گفت: قرار شده تا معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به دانشگاه‌ها و بنیاد نخبگان استان در قالب مباحث تحقیقاتی استان، شرکت های دانش بنیان و پارک های علمی فناوری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به خراسان جنوبی دارد، متذکر شد: بر اساس آشنایی وی در منطقه و توجه خیلی خوبی که به خراسان جنوبی دارد، قول حداکثر همکاری های لازم را دادند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان بسیاری از نکات را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

سفر معاون علمی رئیس جمهور به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.