معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: با توجه به تقارن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شب‌های احیاء، امسال مراسم به صورت ویژه و متفاوت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی و یوم الله ۱۵ خرداد افزود: تبلیغات و فضا سازی برای حضور مردم در مراسم ارتحال حضرت امام و یوالله ۱۵ خرداد باید به صورت شایسته در سطح شهر‌های استان انجام شود.

آشناگراضافه کرد: امسال روز جهانی قدس در یک هفته و بعد از مراسم شب‌های قدر و سالگرد رحلت حضرت امام برگزار می‌شود و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تراین روز داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این جلسه گفت: امسال با توجه به تقارن شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان اعزام به مرقد امام نخواهیم داشت.

حجت الاالسلام قابل افزود: مراسم ویژه ارتحال امام (ره) نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت امام خمینی (ره) و مراسم یوم الله ۱۵ خرداد بیستم ماه مبارک رمضان قبل از اذان مغرب و عشاء در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.