صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت حضرت آیت الله بهجت، فیلمی از بیانات ایشان درباره آیت الله بهجت را منتشر کرد.

دعایی که مرحوم آیت‌الله بهجت به رهبرانقلاب توصیه کردندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی در اواخر سال 1334 هجری قمری در خانواده ای متدین، در شهر فومن واقع دراستان گیلان، چشم به جهان گشود. ایشان، در هنگام تحصیل و قبل از دوران بلوغ، به تهذیب نفس  همت گمارد. ایشان در کربلا درجستجوی استاد و مربی اخلاقی بر آمد و به وجود آیت الله قاضی که در نجف بود پی برد و پس از مشرف شدن به نجف اشرف از استاد برجسته خویش آیت الله شیخ محمد حسین اصفهانی کمپانی استفاده های اخلاقی برد. 

سرانجام حضرت آیت الله بهجت در 27 اردیبهشت سال 88 پس از عمری عبادت و بندگی به دیار حق شتافت و پیکر مطهرش در حریم ملکوتی حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای فیلمی منتشر کرد که در آن رهبر انقلاب دعایی که مرحوم آیت الله بهجت توصیه می‌کردند را بیان می‌کنند فیلم منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار