فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۳۳ کیلوگرم تریاک و ۲۷ کیلوگرم هروئین طی چند عملیات پلیسی در ۴ نقطه استان خبر داد.

کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات پلیس کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر در ایستگاه بازرسی موقت در محور اصلی این شهر به یک دستگاه خودروی تیگو و یک دستگاه کامیون ترانزیت مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: این دو خودروی سبک و سنگین به پارکینگ منتقل و در بازرسی از خودروی تیگو ۱۷ کیلوگرم هروئین و از کامیون نیز ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف و در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر در تشریح عملیات دوم بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت طی عملیاتی در جاده روستای"پیر" این شهرستان از یک دستگاه خودرو پژو ۱۲۱ کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک و در یک عملیات دیگر در محور رابر-بافت با توقیف یک دستگاه خودروی تیبا ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان سیرجان نیز با انجام یک سری کار اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان جهت دپوی یک محموله مواد مخدر در این شهر و سپس انتقال آن به نقاط مرکزی کشور مطلع شدند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: در این راستا ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، خودروی قاچاقچیان را شناسایی و با انجام ردزنی، این خودرو را در یک تعمیرگاه توقیف کردند که در بازرسی از آن ۲۹۱ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این رابطه ۳ متهم به دام افتادند.

وی محل عملیات دیگر را شهرستان ریگان ذکر و تصریح کرد: ماموران پلیس این شهرستان پس از کسب خبر در رابطه با عبور یک محموله مواد مخدر از محدوده این شهرستان در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مستقر و موفق شدند در یکی از محدوده‌های فرعی این حوزه از یک دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان ۱۶۸کیلوگرم تریاک کشف کنند.

انتهای پیام/ح

کشف 700کیلوموادمخدر در4عملیات پلیسی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار