مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در مراغه گفت:امسال ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت جاده مراغه - هشترود تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سلمانزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در مراغه با اعلام این خبر گفت: با وجود تخصیص اعتبار نبود پیمانکار اجرای این طرح را ۲ سال به تاخیر انداخته است.

وی افزود: از زمان تخصیص اعتباربرای اجرای طرح ۴ مورد مناقصه برگزار شده، ولی کسی در آن شرکت نکرده است.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در خصوص آسفالت این مسیر امسال به منظور کاهش تصادف‌های منجر به فوت بهسازی و آسفالت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۵ کیلومتر از مسیر بهسازی آسفالت شده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: جاده مراغه – هشترود از نظر آسفالت در بدترین شرایط قرار دارد و این وضع تصادفات منجر به فوت را بیشتر کرده است.

وی افزود: در یک سال گذشته حدود ۴۰ نفر به خاطر غیر استاندارد بودن این مسیر در اثر تصادف جان باخته اند.

فرماندار شهرستان مراغه با اشاره به جان باختن ۴ نفر در روز‌های گذشته گفت: نباید نبود پیمانکار برای آسفالت این مسیر عامل جان باختن شهروندان شود.

شکری، از وضع بد راه‌های روستایی و نبود خط کشی در راه‌های روستایی مراغه انتقاد کرد و افزود: در زمان کمبود و نبود اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند مدیریت جهادی است.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه با اشاره به آمار بالای تصادف‌های منجر به فوت و جرح در این مسیر گفت:: سال گذشته نزدیک به ۹۰ میلیارد ریال دیه به جان باخته‌ها و مجروحان تصادف‌های این مسیر پرداخت شده است.

دلداری ادامه داد: اگر این دیه‌ها صرف آسفالت مسیر می‌شد خانواده‌هایی داغدار و بی سرپرست نمی‌شدند.

وی با انتقاد از وضع آسفالت راه‌های روستایی افزود: اگر راه‌های روستایی به موقع آسفالت، لکه گیری و خط کشی نشود، حوادث رانندگی در آن‌ها بیشتر از جاده‌های اصلی خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

انتقاد از  وضع بد راه‌های روستایی و نبود خط کشی در راه‌های روستایی مراغه 

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.