عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بازیکنان با پیروزی که مقابل ذوب آهن کسب کردند نشان دادند پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارند.

جواد قرابدر جشن قهرمانی استقلال درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی خوبی بود و خداراشکر با پیروزی بر تیم ذوب آهن استقلال،توانست مقتدرانه به جمع هشت تیم برتر آسیابرود.

او درباره مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: اگه بازی مقابل را تماشا کرده باشید فوق العاده بازی خوب، درگیرانه، تکنیکی و زیبا بود.با عملکردی که بازیکنان داشتند این را اثبات کردند که می توانیم با ادامه همین روند درخشان حتی پس از سال ها به قهرمانی آسیا هم برسیم و یک ستاره به ستارهای دیگرمان در آسیا اضافه کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت استقلال هم تصریح کرد:بهترین زمان الان است.قرار شده حامی مالی از لحاظ پولی به ما کمک کند.تازه یک گروهی هم اعلام آمادگی کرده اند که تمایل دارند با ما همکاری کنند.تنها مسئله ما مالی بود که آن هم خداراشکر حل شد.

قراب درباره اینکه برای فصل بعد تکلیف بازیکنان چه می شود،گفت:برای فصل آینده تنها سه بازیکن با ما قرارداد ندارند و سعی می کنیم آنها را برای فصل بعد هم حفظ کنیم. طبق صحبت های شفر خروجی خاصی برای فصل آینده نخواهیم داشت. بازیکنانی را که در فصل نقل و انتقالات مد نظر داریم از نفراتی هستند که هم فوق العاده هستند و هم می توانند به ما کمک کنند. مطمئن باشید با بودن این نفرات خوب و جوان و همچنین کادر فنی خوبمان می توانیم دو فصل متوالی به قهرمانی لیگ برسیم.

او درباره اینکه تکلیف بازیکنان و شفر برای فصل بعد با توجه به بالارفتن ارز چه می شود،گفت:این مسئله تقصیر ما نیست و موضوعی است که تمام دنیا با آن گریبانگیر هستند.تنها چاره ما کمک از دولت است که در این راستا کمک هایی هم صورت گرفته است.

قراب در پایان درباره شرایط استقلال برای فصل آینده اظهار کرد:قبل از شروع لیگ یک اردوی خارجی برای بازیکنان ترتیب داده ایم.ان شاالله در صورتی که بازی سوپرجام برگزار شود و پیگیری تمریناتمان با قدرت در لیگ هجدهم حاضر می شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
در اولین فرصت باید تیام را راضی به تمدید قرارداد دوساله کنید اگر این کار را کردید محبوب دل هواداران خواهید شد
آخرین اخبار