مجری برگزاری نمایشگاه متالورژی،فولاد وریخته گری اعلام کرد :به فعالیت 60 تا 65 در صدی صنایع فولاد در اصفهان،این استان را به قطب فولاد و سرآمد صنعت متالورژی کشور تبدیل کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک ویژن امروز در نشست هم اندیشی این نمایشگاه با اشاره به جایگاه صنعت فولاد و ریخته گری در اصفهان گفت: رویکرد نمایشگاه بررشد آن نسبت به گذشته و الگوگیری از نمایشگاه های بین المللی خواهد بود وپیش‌بینی می کنیم با حضور150 شرکت داخلی و خارجی،بیشترین درآمد ارزی را نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی با تاکید بر دربرگیری تمام شاخه های متالورژی بیان کرد: ثبت نام بخش بین الملل تیم ما از اواخر مهر ماه آغاز شده و کشور های ایتالیا،آلمان،چین، ترکیه و انگلستان اعلام حضور کرده‌اند.

مدیر عامل شرکت رستاک ویژن افزود: رویکرد این نمایشگاه در ابتدا محل عرصه‌ی صنایع ریخته‌گری ایران و هم چنین بومی سازی این صنایع است تا صاحبان این صنایع قطعات و تجهیزات روز خود را در معرض نمایش قرار دهند.

مجری برگزار کننده نمایشگاه فولاد با تشریح برنامه‌های نمایشگاه عنوان کرد:در روز دوم بزرگترین گردهمایی ریخته‌گری با حضور فعالان این صنعت برگزار می شود و در روز سوم میزبان حضور صنایع فولاد و نورد هستیم.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی و اعطای  گواهینامه خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی و دانش کمی  کارشناسان و متخصصان از خروجی‌های این کارگاه‌ها است.

بندرچی با اشاره به همکاری شرکت‌هایی همچون انجمن فولاد ایران، انجمن همگن ریخته‌گری ایران،آزمایشگاه‌ها ونشریات تخصصی با تیم وی تصریح کرد: امسال با افزایش 30 در صدی مساحت نمایشگاه و حضور 150 شرکت داخلی و خارجی امید داریم بیشترین بهره وری را داشته باشیم و از این طریق  به جذب سرمایه در کشور و اشتغالزایی کمک کنیم.

مدیر عامل شرکت رستاک پارویژن با یادآوری بحران آب در کشور بیان کرد:در تمامی صنایع هدف این است تا با بهره‌گیری از فناوری های روزو تحقیقات شرکت‌های مادر حداقل مصرف آب را داشته باشیم.

وی در ارتباط با همگام‌سازی کنترل آلایندگی با  افزایش تولیدات در صنایع فولاد و بهره وری اقتصادی گفت: بیشترین بودجه در زمینه‌ی کاهش آلایندگی این صنایع هزینه می شود و اهتمام تیم ما بر دعوت از شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالند.

بندرچی در ادامه به استقبال از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: برای حضور این شرکت ها 30 درصد تخفیف قایل می‌شویم.

وی در پایان افزود: امید داریم با حضور شرکت های بین المللی و نمایندگان داخلی و حضور صنایع دفاع و کشتیرانی و نمایش دستاوردها بتوانیم  به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، جامه‌ی عمل بپوشانیم و گامی برای ملت عزیزو جوانان کشور در زمینه‌ی اشتغال برداریم.

مدیر بخش داخلی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان دراین نشست هم اندیشی نیز با تاکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه در اصفهان اظهار کرد:آخرین دوره ی برگزاری نمایشگاه فولاد که در سال 95 برگزار شد، حضور0 92 شرکت ونشست‌های تخصصی را در مساحتی بالغ بر 3200 مترمربع شاهد بودیم.

نایب زاده با اشاره به تمرکز این نمایشگاه بر محوریت فولاد و متالورژی افزود:امیدواریم با حمایت از سازمان‌ها، انجمن‌های وابسته بتوانیم این نمایشگاه را به عنوان نشان ملی وبین المللی در تقویم نمایشگاه حفظ کنیم.

   در این نشست محمد دوایی مدیربخش خارجی نمایشگاه های بین المللی اصفهان در خصوص سیاست‌های جذب شرکت‌های بین المللی تصریح کرد:پیش بینی می‌کنیم با حضور شرکت‌های خارجی بیش از 2000 یورو  درآمد ارزی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.