مسئول موزه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بازدید از موزه های استان سمنان در روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز جهانی موزه، رایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آرزو گلکار مسئول موزه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: بازدید از موزه های استان سمنان در روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز جهانی موزه، رایگان است.

وی افزود: در حال حاضر موزه‌های گرمابه پهنه، مهر و سکه و موزه عمارت باغ امیر در سمنان، مردم‌شناسی، عرفان شر ق بسطام و موزه‌آب در شاهرود، موزه عشایری ایل سنگسر و سنگ و فسیل در مهدیشهر، علم و صنعت و اقوام در گرمسار و تاریخ شهر دامغان در استان سمنان فعالیت دارند.

مسئول موزه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح بازدید رایگان از موزه‌ها با هدف ترغیب و تشویق عموم مردم برای آشنایی و بازدید از موزه‌ها و یادگار گذشتگان اجرا می‌شود.

آرزو گلکار گفت: بیست و هشتم اردیبهشت ماه و هفته میراث‌فرهنگی فرصت مناسبی برای بازدید خانواده‌ها و اقشار مختلف به خصوص سالمندان و کودکان از موزه ها است.

وی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته میراث‌فرهنگی، در موزه‌های استان سمنان در این هفته نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ق

بازدید از موزه‌های استان سمنان در روز جمعه رایگان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار