مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار نقش محوری واستراتژیک در توسعه اقتصادی چابهار دارد.

مصطفی نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهاردر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر موادسوختی (نفتگاز) برای حمل گندم اهدایی کشور هند به افغانستان به کامیون‌های ترانزیتی و داخلی در منطقه چابهار تحویل شده است.

مصطفی نخعی  ظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار نقش محوری واستراتژیک در توسعه اقتصادی چابهار دارد.

وی بیان کرد: توسعه روابط اقتصادی هر کشور از طریق ایجاد زیرساخت‌های لازم در تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای، هوایی و دریایی گسترش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در مجموع یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم بوسیله کشتی وارد بندر شهید بهشتی چابهار می‌شود و سپس از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به سمت مرز میلک در شمال استان سیستان وبلوچستان حمل و به افغانستان ترانزیت می‌شود.

وی از تخلیه ۱۱۰ هزار تن از محموله یادشده در مرحله نخست در بندر چابهار خبر داد و خاطر نشان کرد: تا کنون حدود پنج هزار کانتینر گندم در بندر شهید بهشتی تخلیه و برای انتقال به کشور افغانستان بارگیری شده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: فرآورده نفتگاز به ناوگان حمل و نقل گندم ترانزیتی چابهار- میلک در اسرع وقت تحویل می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

1.5 میلیون لیترسوخت برای حمل گندم افغانستان درچابهارتحویل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار