سردار حسن حسن زاده گفت: یاوه گویی امروز آمریکا و دشمنان ما به دلیل قدرت معنوی انقلاب و توان دفاعی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم (عج)  استان سمنان ) در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: یاوه گویی امروز آمریکا و دشمنان ما به دلیل قدرت معنوی انقلاب و توان دفاعی ایران است . امروز تفکر انقلاب اسلامی از مرز های جغرافیایی عبور کرده است .

وی افزود: حوادث اخیر و بد عهدی های آمریکا ، یکبار دیگر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را به مردم ما نشان داد . دشمن منافع ما را در نظر نمی گیرد و تنها انتظار ما از دشمن ما دشمنی کردن بر علیه ما است .

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: امروز وظیفه ی منتشر کردن بد عهدی آمریکا برای مردم بر عهده ی رسانه ها است . امروز بد عهدی آمریکا برای همه ی مردم روشن شده است . امروز به برکت ایستادگی و انسجام و ایثار رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ما در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی و ... در دنیا رتبه ی خوبی دارد .

حسن زاده افزود: امروز وحدت و اقتدار ملی شناخت دشمن و شناساندن دشمن و بدعهدی های او باید مد نظر رسانه ها باشد  .

وی تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام می تواند به عنوان فرصتی برای تقویت وحدت بین مردم ما باشد . تجربیات تاریخی را باید فرصت دانست و باید به بدعهدی های آمریکا به عنوان فرصت نگاه کرد .

سردار حسن زاده تصریح کرد: توجه و تمرکز بر اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری و حمایت از کالا های ایرانی می تواند راه گشای اوضاع اقتصادی کشور باشد .

انتهای پیام / ذ

حمایت از کالا های ایرانی می تواند راه گشای اوضاع اقتصادی کشور باشد

 

برچسب ها: سپاه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.