دبیر پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت:کارگاه های حضوری پایگاه نقد شعر در چهار استان و بعد از ماه رمضان برگزار می شود.

غلامرضا طریقی دبیر پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص  پایگاه نقد ادبی گفت:چهار کارگاه حضوری بعد از ماه رمضان برای برگزیدگان پایگاه نقد ادبی در چهار استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: کارگاه های حضوری پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی در چهار استانی برگزار می شود که بیشترین اعضای این پایگاه نقد ادبی در آنجا زندگی می کنند.

طریقی بابیان اینکه استان های برگزار کننده این کارگاه های حضوری استان های اصفهان،زنجان،خراسان رضوی و خوزستان هستند، ادامه داد:اولین کارگاه در تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود:فاصله میان برگزاری کارگاه های حضوری در استان های مختلف یک ماه تا چهل و پنج روز است و کارگاه ها تا مهر ماه سال جاری به اتمام می رسد.

دبیر پایگاه نقد ادبی بنیاد شعر و ادبیات داستانی با اشاره به ترتیب برگزاری کارگاه های حضوری پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی در استان های مختلف بیان کرد: اولین کارگاه حضوری بنیاد شعر و ادبیات داستانی در اصفهان برگزار می شود، پس از آن شهرهای زنجان،مشهد و اهواز میزبان این کارگاه های حضوری هستند.علاوه بر دوستانی که در این شهر ها هستند دوستان تهرانی هم می توانند در این کارگاه های حضوری شرکت کنند.

وی اضافه کرد:حضور در کارگاه ها برای دوستان تهرانی الزامی نیست.

طریقی با بیان اینکه کارگاه های حضوری پایگاه نقد ادبی بنیاد شعر و ادبیات داستانی در هر منطقه برگزار می شود که ممکن است تمام دوستان نتوانند در این کارگاه ها شرکت کنند، ادامه داد: کسی که در جنوب زندگی می کند ممکن است نتواند در کارگاه حضوری پایگاه نقد شعر حضور داشته باشد.

دبیر پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ادامه داد:کسانی که در شمال غرب و شمال شرق زندگی می کنند می توانند در کارگاه های حضوری این پایگاه نقد ادبی در زنجان و مشهد حضور داشته باشند.

طریقی گفت:به دلیل اینکه اقامت در این شهرها در زمان برگزاری کارگاه های حضوری مستلزم هماهنگی با اداره ارشاد در استان های مختلف است زمان دقیق برگزاری کارگاه ها مشخص نیست و هم اکنون در مرحله نامه نگاری برای اسکان و گرفتن سالن در استان ها هستیم.

انتهای پیام/

برگزاری کارگاه های حضوری پایگاه نقد شعر

 

برچسب ها: ادبیات ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار