بخشدار آب‌پخش از پرداخت ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان در بخش آب‌پخش خبر داد.

پرداخت ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بخش آب‌پخشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، علی مردانلو صبح سه شنبه در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان و دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش آب پخش اظهار داشت: ایجاد اشتغال از اهداف اساسی دولت و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: طرح ایجاد اشتغال پایدار روستایی، با پرداخت تسهیلات کم بهره، یکی از طرح‌هایی بود که دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی در روستا‌ها اجرا کرده که تاکنون نتایج خوبی هم داشته است.

مردانلو بیان داشت: اجرای این طرح در روستاها، سبب اشتغال و احیای صنایع بومی و محلی روستایی و ارتقای نقش محوری روستا‌ها در اقتصاد کشور و در نهایت ماندگاری مردم در روستا‌ها می‌شود.

بخشدار آب پخش از پرداخت ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بخش خبر داد و افزود: این تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

مردانلو تصریح کرد: متقاضیان در سطح روستا‌ها باید از این فرصت برای ایجاد اشتغال استفاده بهینه نمایند و شورا‌ها و دهیاران می‌توانند نقش مهمی در آگاهی بخشی به روستانشینان در این زمینه ایفا کنند.

انتهای پیام/م

پرداخت ۶.۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در آب‌پخش

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.