نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،گفت:رونق اقتصادی و صنعتی منطقه آزاد ارس در شمالی ترین نقطه صفر مرزی ایران را مدیون مرزبانان و حافظان امنیت و تمامیت ارضی هستیم.

امنیت ، عامل صنعتی شدن منطقه آزاد ارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،در بازدید از نوار مرزی و پاسگاه های مرزبانی شهرستان جلفا افزود : امنیت این بخش از مرزهای کشور به همت حضور مرزبانان غیور میسر می شود.


وی خاطرنشان کرد : وجود سامانه مانتورینگ برای جلوگیری از تخلفات و قاچاق کالا بسیار مهم است.


حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: برای حمایت از محصولات تولید داخل باید جلوی واردات کالاهایی که مشابه ایرانی دارند ، گرفته شود.


وی ادامه داد : جلوگیری از قاچاق یکی از الزامات موفقیت در اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه در منطقه آزاد ارس اقدامات ارزشمندی در این خصوص انجام شده است.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز گفت: در وضع کنونی کشور ، مناطق آزاد می توانند به عنوان موتور پیش برنده اقتصاد کشور فعالیت کنند.


محسن نریمان افزود : منطقه آزاد ارس به عنوان مکملی برای ارتقای جایگاه اقتصادی استان است.


بازدید از پاسگاه مرزی مارازاد ، ریاحی و پل چوبی ، بازدید از دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس، حضور در مزار شهدای 1320 هجری شمسی ،مسجد در حال احداث جلفا ، زیارت مزار شهدای گمنام شهرستان و بازدید اتاق مانیتورینگ ارس از برنامه های دیگر سفر نماینده ولی فقیه در استان به جلفا بود.

 

انتهای پیام/

 

 امنیت ، عامل صنعتی شدن منطقه آزاد ارس

برچسب ها: صنعت ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.