معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت: طرح ضیافت به منظورتنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان کرمان اجرا می شود.

اجرای طرح ضیافت با هدف ایجاد آرامش در بازاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محسن میرزایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح ضیافت همزمان با سراسر کشور با هدف ایجاد آرامش در بازار و اطمینان بخشی به مردم در زمینه تثبیت قیمت و تامین کالاهای اساسی اجرا می شود .

 میرزایی با بیان اینکه هیچ کمبودی فعلا در تامین کالاهای ضروری وجود ندارد افزود: 1200 تن برنج با قیمت هر کیلو 3900 و 6200 تومان / 600 تن مرغ با قیمت هر کیلو 6200 تومان / گوشت منجمد برزیلی با قیمت سردست هر کیلو 22600 و ران هر کیلو 23600 تومان و 800 تن شکر برای مصرف خانوار و 1000 تن بزای مصرف صنف و صنعت ذخیره شده و در صورت نیاز به بازار تزریق می شود .


میرزایی همچنین تاکید کرد: مردم می توانند این کالاها را در برخی فروشگاهها که با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کرده اند تهیه کنند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همچنین اعلام کرد: بازرسی ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای کنترل بازار انجام می شود و مردم می توانند شکایت احتمالی خود را از وضعیت بازار با شماره تلفن 124 از ساعت 8 صبح تا 8 شب اطلاع دهند تا رسیدگی شود .

 

انتهای پیام/س

 

طرح ضیافت باهدف ایجاد آرامش در بازار استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.