در ماه مبارک رمضان اعزام هزارو ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان مرکزی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت‌الاسلام قربان‌پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در همایش طلایه‌داران تبلیغ گفت: امسال تبلیغ مسائل دینی در پارک‌ها، مساجد وحسینیه‌ها با اعزام حدود هزار و ۲۰۰ روحانی به سراسر استان و تعداد ۵۰ مبلغه انجام می‌شود، دراین مسیر نیازمند هم افزایی هستیم تا از همه فرصت‌های تبلیغی نهایت استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام قربان‌پور با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: باید در این ماه مبارک با پرداختن به آیات الهی و قرآن کریم مردم را به سمت مبانی دینی و اعتقادی هدایت کنیم و با این اقدام بخش اعظم آسیب‌ها را کاهش دهیم.

وی به نقش علما در تبیین و نشر مبانی دینی تاکید و گفت:: علما مرزداران اخلاق و مبانی دینی در جامعه هستند.

شبکه‌های مجازی مصداق دام ابلیسی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: امروزه شبکه‌های مجازی مصداق تعبیرامام خمینی (ره) از شبکه‌های دام ابلیسی هستند و براساس روایات علما باید بر سکان قلب شیعیان حاکمیت داشته و با سکان داری قلوب شیعیان جامعه را از بروز مشکلات حفظ کنند بنابراین در شرایط فعلی رسالت علما دعوت، دلالت بر احکام الهی، دفاع از دین پروردگار و نجات مردم است.

وی با اشاره به اینکه فضای اجتماعی امروز آسیب‌دیده است، بیان کرد: فضای آسیب‌دیده امروز نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند، زیرا درصد باور اجتماعی و اعتقادی در جامعه به حداقل رسیده و این امر مسئولیت علما را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.