معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: طرح دانش آموزی سفیران سلامت با هدف نهادینه شدن فرهنگ بهداشت در استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صفاری معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان در آئین اختتامیه طرح ملی سفیران سلامت استان سمنان گفت: طرح دانش آموزی سفیران سلامت با هدف نهادینه شدن فرهنگ بهداشت در استان سمنان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در انتقال مفاهیم سلامت و بهداشت به خانواده ها و اجتماع می توانند نقش محوری را ایفا کنند از این رو اجرای این طرح حائز اهمیت است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان افزود: با توجه به برزو آسیب های اجتماعی به ویژه در نوجوانان طرح ملی سفیران سلامت در واقع ضمن توجه به وضعیت بهداشت و سلامت دانش آموزان به موضوعات اجتماعی پیرامون آن ها نیز توجه دارد.

مهدی صفاری گفت: اجرای طرح دانش آموزان سفیر سلامت در ایجاد نشاط اجتماعی موثر است.

وی اظهار داشت: برای داشتن جوانانی که بتوانند آینده فردای کشور را بسازند نیازمند به سرمایه‌گذاری بر مقوله سلامت و بهداشت دانش آموزان هستیم لذا برای تامین اهداف تربیتی و تحقق سلامت در این حیطه باید به دنبال اجرای ۱۰۰ درصدی تحقق آن در مدارس باشیم.

صفاری تاکید کرد: مشارکت مدارس، دانش آموزان و آموزش و پرورش در اجرای این طرح می تواند جامعه را از حالت سستی و نخوت به سمت نشاط اجتماعی نجات دهد و از سوی دیگر با نهادینه شدن موضوع بهداشت به فرهنگ سازی این مقوله در جامعه موثر است.

انتهای پیام / ق

طرح دانش‌آموزان سفیران سلامت در استان سمنان پیگیری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار