همایش طلایه داران تبلیغ در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،همایش طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیان و مبلغان در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.
آیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه در این همایش گفت:کیفیت بیان مطالب و رابطه عاطفی مبلغان با مردم تاثیرگذاری هدف تبلیغ را بیشتر می‌کند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سنگر‌های عالمان دینی را هدف قرار داه است، مبلغان نقش و جایگاه ولایت فقیه و پیوند ناگسستنی علما و مردم را برای جامعه تبیین کنند.
وی گفت:نقد منصفانه جایز است، اما تخریب یکدیگر خواست دشمن است.
فریدون همتی استاندار هرمزگان با تاکید بر نقش روحانیون در ایجاد امید و همدلی در جامعه گفت: مبلغان افزون بر بیان آیات و رویات دینی به جامعه، مردم را به رعایت صرفه جویی در حامل‌های انرژی و اتحاد و همدلی ترغیب کنند.
معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هم گفت: هدف گذاری دشمنان انقلاب اسلامی بدبین کردن مردم و ناکارآمدی نظام اسلامی است.
سردار یدالله جوانی افزود: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دشمن پس از توطئه‌های براندازی و شبیخون فرهنگی به دنبال تغییر رفتار ملت ایران در پس تحریم‌های اقتصادی است.
وی گفت: با خروج ترامپ از برجام صلح طلبی، متانت و پایبندی جمهوری اسلامی به تعهدات بین المللی برای همه ملت‌ها آشکار شد.
سردار جوانی گفت:وحدت و انسجام داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی رمز خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تعیین اولویت‌های تبلیغ روحانیون در ماه مبارک رمضان هدف برگزاری این همایش است.
حجت الاسلام انصاری راد گفت: هزار مبلغ در ماه رمضان برای بیان معارف اسلامی و تبیین مسائل سیاسی و روز جامعه به سراسر استان اعزام می‌شوند.
وی افزود: تبیین شعار سال، نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه، تحلیل شرایط منطقه، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، پاسخگویی به شبهات و آگاه سازی جامعه درخصوص آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و وحدت و همدلی از اولویت‌های تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/ز


برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.