معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: اولین تور ۱۹ نفره گردشگران ایتالیایی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن دیدن کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی میرحسینی  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین تور ۱۹ نفره گردشگران ایتالیایی در مدت پنج روز اقامت در این استان از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن دیدن کردند.

مجتبی میرحسینی  اظهار داشت: گردشگران ایتالیایی از ۱۹ تا ۲۴ اردیبهشت از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های زهک، زاهدان، خاش، سراوان، مهرستان و ایرانشهر دیدن کردند.

وی ادامه داد: حضور تور‌های خارجی در سیستان و بلوچستان حاکی از اطمینان آنان از امنیت، آشنایی با جاذبه‌های دیدنی، فرهنگی و مهمان نوازی مردمان این دیار کویر نشین است.

وی با اشاره به اینکه این سومین تور گردشگران خارجی به سیستان و بلوچستان است گفت: تا قبل از این گردشگران خارجی که مشتاق دیدن جاذبه‌های تاریخی این منطقه بودند به طور انفرادی به استان سفر می‌کردند.

میرحسینی اظهار داشت: افزایش حضور گردشگر از کشور‌های خارجی به ویژه اروپایی به سیستان و بلوچستان به علت جریان سازی چند سال اخیر در برپایی نمایشگاه‌های گردشگری در کشور‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/ع

حضور تورگردشگری خارجی به سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار