نماینده مردم مشهد گفت: دولت و مجلس در قبال خروج آمریکا از برجام توپ خالی در نکنند بلکه توجه به ظرفیت‌های کشور داشته باشند.

دولت و مجلس در مقابل خروج آ‌مریکا از برجام توپ خالی در نکنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 25 اردیبهشت) طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: راهکار ما در مقابل با خروج آمریکا از برجام در متن برجام به صورت کاملا روشن آمده است و ما باید بر اساس آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما طبق قانون، تزریق گاز به نسل جدید سانتریفیوژها را انجام دهیم، طرف مقابل هیچ گاه در ما احساس ضعفی را مشاهده نمی‌کند.

پژمان‌فر با تأکید بر اینکه دولت و مجلس در مقابل با این اقدام آمریکا توپ خالی در نکنند، تصریح کرد: لازم است دولت و مجلس واقعا پای این قضیه بایستند، به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی اتکا داشته باشند و از ظرفیت‌هایی که در منطقه و دنیا و همچنین شرکایی که داریم، به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های ذیربط در این باره اقدامات درخور را انجام ندهند، قوه قضاییه وظیفه دارد درباره این موضوع ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما باید به جوانان خود اعتماد کنیم و توید داخل را ارتقا دهیم
آخرین اخبار