تعمیرات اساسی با محوریت اتصال خطوط تامین گاز از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی با موفقیت در حال انجام است.

اجرای اتصال خطوط تامین گاز از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، رئیس بهره برداری پالایشگاه سوم گفت: تعمیرات اساسی سال ۹۷ پالایشگاه سوم با محوریت اتصال خطوط تامین گاز از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم، اتصال طرح میترینگ گاز صادراتی به خط صادرات گاز پالایشگاه، تعویض خشک کن‌های ردیف‌های گازی اول و دوم و چهارم در حال انجام است.

محسن عطارزاده افزود: در مرحله اصلی که منجر به از سرویس خارج شدن هر دو فاز پالایشگاه می‌شود خشک کن‌های پروپان فاز ۴، تمیزکاری برج‌های جذب و تعویض فیلتر‌های ورودی ردیف‌های گازی سوم و چهارم، برطرف نمودن کلیه نشتی‌های بخار خطوط انتقال بخار پالایشگاه به سمت واحدها، بازرسی فنی دودکش واحد گوگرد و نیز تعمیرات شیر آلات در واحد‌های مختلف که دچار اختلال در عملکرد شده اند انجام خواهد شد.

وی گفت: این اقدامات مهم و اساسی از هفدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت انجام شد و در این روز واحد دریافت گاز هر دوفاز، ردیف گازی اول و دوم و سوم فاز‌های سوم و چهارم در سرویس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اتصال خطوط تامین گاز از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.