معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور رفع مشکلات احتمالی با آغاز بارش باران از شب گذشته 65 دستگاه خودروی مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و 600 نیروی کارگری در سطح مناطق آماده‌باش هستند .

آماده‌باش 65 دستگاه جمع‌آوری آب‌های سطحی و 600 نیروی خدمات شهریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ خلیل‌الله کاظمی افزود: به دلیل شدت بارش در شهر مشهد به خصوص شب گذشته در محدوده احمدآباد، کوهسنگی و قسمتی از منطقه 9 مشهد در کمتر از 45 دقیقه 36 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: این شدت بارندگی منجر به سرریز شدن کال‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شد که در برخی از نقاط برای تعدادی از شهروندان مشکل به وجود آمد که نیرو‌های آتش‌نشانی و خدمات شهری با حضور به موقع خود این مشکلات جزئی را رفع کردند.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه با کاهش شدت بارندگی از ساعت 24 مشکل خاصی در شهر ایجاد نشده است، گفت : تنها به دلیل سرریز شدن کال قره‌خان 11 منزل مسکونی و 7 باب مغازه در دو خیابان فرعی بولوار شیرودی دچار آب گرفتگی جزئی شد که مشکل رفع شده است.

کاظمی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در روز‌های بارندگی برای خدمت‌رسانی نیرو‌های خدمات شهری و آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام // ف. م
 
 
 

 

آب گرفتگی جزئی 18 منزل مسکونی و مغازه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.