دبیر شورای عالی امنیت ملی طی پیامی به دولت و مردم لبنان، برگزاری انتخابات امن و سرنوشت‌ساز پارلمانی در این کشور را تبریک گفت.

شمخانی به دولت و مردم لبنان برگزاری سرنوشت ساز پارلمانی در این کشور را تبریک گفتبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی طی پیامی به دولت و مردم لبنان، برگزاری انتخابات امن و سرنوشت ساز پارلمانی در این کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: فراهم شدن شرایط امن و با ثبات برای برگزاری انتخابات پارلمانی در لبنان پس از وقفه طولانی، حاصل جانفشانی نیروهای مسلح و مجاهدت رزمندگان حزب الله در مبارزه با داعش و جریان‌های تکفیری و تروریستی و ایجاد امنیت برای مشارکت احاد مردم و گروه‌های لبنانی برای تعیین سرنوشت کشورشان است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز ملت رشید و مقاوم لبنان با پشت سر گذاردن توطئه‌های رنگارنگ جبهه غربی-عبری-عربی با مشارکت آگاهانه در انتخابات پارلمانی، دستاوردهای مبارکی را که حاصل خون شهدای گرانقدر مقاومت است با بهره گیری از بلوغ سیاسی خود در مسیر توسعه و پیشرفت کشورشان به کار گرفته‌اند.

این پیام می‌افزاید: قطعا استمرار روندهای قانونی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و شکل‌دهی ساختارهای سیاسی، ضمانت بخش استقرار و امنیت و ثبات در کشور دوست و برادر لبنان خواهد بود.

در پایان این پیام تاکید شده است: جمهوری اسلامی ایران همچون مراحل سخت و دشوار گذشته در کنار مردم لبنان و حاکمیت برآمده از اراده آنان خواهد بودو همه مساعی خود را برای تداوم ثبات و استمرار مسیر عزت و سربلندی مردم شریف لبنان به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار