مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خدمات درمانی به بیش از ۷۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج استان به منظور حفاظت مالی و دسترسی عادلانه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ مهری فرشاد مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر خدمات درمانی به بیش از ۷۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج استان به منظور حفاظت مالی از این بیماران و دسترسی عادلانه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: تمام آزمایش‌های تخصصی بیماران خاص و صعب العلاج در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد انجام می‌شود و در صورت نیاز به بستری، این بیماران در بیمارستان‌های دولتی بستری و درمان می‌شوند.

فرشاد گفت: خوشبختانه با اجرای بسته حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در طرح تحول نظام سلامت به بحث درمان این بیماران بیشتر از گذشته توجه شده که باعث رضایت مندی بیش از ۷۰ درصد این بیماران شده است.

وی بیان کرد: بیماری ام اس با ۳۰۸ بیمار ، دیالیز با ۲۳۷ بیمار و پیوند عضو با ۱۷۷ بیمار به ترتیب بیشترین نوع بیماران خاص و صعب العلاج استان را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ ب

خدمات درمانی رایگان به بیماران خاص و صعب العلاج در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.