نماینده زاهدان از توضیحات وزیر تعاون درباره یکسان سازی دفترچه‌های بیمه درمانی پایه و تبعیض در هزینه بیمه شده تامین اجتماعی قانع شد.

شهریاری از توضیحات وزیر کار قانع شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعتی از صحن علنی امروز (سه‌شنبه 25 اردیبهشت ) مجلس را بر عهده گرفته بود در جریان سؤال شهریاری نماینده مردم زاهدان از ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به وزیر گفت: هر دو سوال نماینده زاهدان ارزشمند و مهم بود.

وی ادامه داد: سوالات آقای شهریاری درباره یکسان سازی دفترچه‌های بیمه درمانی پایه در بودجه سال 95 و همچنین تبعیض در هزینه بیمه شده‌های تامین اجتماعی بود که از صحبت‌های وزیر کار مشخص بود پیشرفت‌هایی برای حل این دو مشکل حاصل شده است.

مطهری تصریح کرد: آقای شهریاری خواسته‌اند که شما طی مدت زمان 2 تا 3 ماه قول دهید که این مسائل را به نتیجه برسانید، لذا اگر قول روشنی بدهید ما دیگر رای گیری نمی‌کنیم و نماینده مردم زاهدان قانع می‌شود.

ربیعی در پاسخ به اظهارات مطهری، گفت: بنده حتما با این موضوع موافق هستم و در جهت رفع مشکل یکسان سازی دفترچه‌های بیمه درمانی و تبعیض در هزینه بیمه شده‌های تامین اجتماعی اقدام می‌کنم.

وی ادامه داد: البته بنده در زمان صرفه‌جویی کردم و نامه‌ها را نخواندم زیرا برخی اقدامات اکنون در حال انجام است و رونوشت آنها را به کمیسیون بهداشت ارائه خواهم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ظرف حدود 3 ماه این مشکلات را رفع می‌کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار