کارشناسان فوتبال ایران درباره دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن اظهارنظر کردند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار برگشت تیم های استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 امروز(سه شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. بازی رفت 2 تیم با برتری یک بر صفر شاگردان امیرقلعه نویی پایان یافت و حال آبی ها برای صعود به مرحله بعدی باید دست کم با اختلاف 2 گل ذوب آهن را شکست دهند.

در زیر اظهارنظر کارشناسان فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ما را درباره این بازی مشاهده می کنید.

کلهر: مزیت استقلال نسبت به ذوب آهن بهره مندی از مامه تیام و حمایت هواداران است

محمود کلهر، پیشکسوت فوتبال ایران درباره برگزرای دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن گفت: امیر قلعه نویی در سال های اخیر در هر تیمی که سرمربی بوده تاثیر مثبتی بر آن تیم گذاشته و بدون شک یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است. قلعه نویی در 2 بازی لیگ برتر و آسیایی توانسته استقلال را شکست دهد و تنها مربی ایرانی بوده که موفق به شکست وینفرد شفر شده است.استقلال برای پیروزی مقابل ذوب آهن باید شکل بازی خود را تغییر دهد و با توجه به مصدومیت داریوش شجاعیان کار سختی در پیش دارد.

 مزیت استقلال در این بازی این است که هم تیام مهاجم گلزن خود را در اختیار دارد و هم از حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی بهره مند است. به نظرم شاهد بازی زیبا و جذابی خواهیم بود و تیمی که با آرامش بیشتری بازی کند برنده خواهد شد.

عقیلی:استقلال شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان دارد

هادی عقیلی، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن بیان کرد: هر ۲ تیم می‌دانستند که گل خوردن در بازی رفت کارشان را برای صعود سخت می‌کند. به ویژه ذوب آهن که اگر در این دیدار خانگی گل دریافت می‌کرد امیدهایش برای صعود کمرنگ می‌شد. استقلال علی رغم اینکه در گردش توپ بسیار بهتر از ذوبی‌ها عمل کرد به دلیل بی دقتی مهاجمان و حضور نداشتن مامه تیام نتوانست دروازه حریف را باز کند. ذوب آهن نیز به غیر از یک ضربه سر خطرناک و شوت قاسم حدادی فر موقعیت خاصی روی دروازه استقلال ایجاد نکرد و در نهایت خوش شانس بود که در دقایق پایانی با اشتباه روزبه چشمی صاحب یک ضربه پنالتی شد و با یک گل استقلال را شکست داد.

او افزود: در بازی برگشت که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود مطمئنا استقلال با حمایت هوادارانش شرایط بهتری خواهد داشت، بازگشت تیامنیز قدرت بیشتری به خط حمله این تیم می‌دهد و استقلالی‌ها هنوز هم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارند.

عقیلی درباره پرتاب نارنجک به زمین ورزشگاه فولادشهر در بازی رفت 2 تیم گفت: این گونه حرکات بدون شک برای فوتبال ایران گران تمام می‌شود و ممکن است در بازی‌های آینده تیم ذوب آهن به برگزاری بازی بدون تماشاگر و یا پرداخت جریمه سنگین محکوم شود. هواداران تیم‌ها باید دقت کنند که در بازی‌های آسیایی کاری نکنند که فوتبال کشورمان ضرر کند.

اظهارات کارشناس های فوتبال درباره دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن

حاج رضایی: بازی مقابل تیم های قلعه نویی برای هر حریفی خطرناک است

امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال ایران درباره دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن بیان کرد: اعتقاد دارم شانس صعود ۲ تیم در تهران برابر است چراکه استقلال و ذوب آهن نسبت به هم برتری خاصی ندارند‌. ذوب آهن نیم فصل دوم برترین تیم ایران بود که از مربی قابلی بهره می برد. امیر قلعه نوییپرافتخارترین مربی ایران و زیرک است. او مدیریت خوبی روی تیمش دارد و بازی مقابل تیم های قلعه نویی برای هر تیمی بسیار خطرناک است.

 غیبت شجاعیان و ابراهیمی تاثیری روی بازی استقلال مقابل ذوب آهن ندارد

او درباره تاثیر غیبت بازیکنان آسیب دیده استقلال در بازی با ذوب آهن گفت: فوتبال دوی ۱۰۰ متر نیست بلکه یک ورزش ماراتن و استقامتی است که برخوردهای زیادی در آن وجود دارد. این آسیب دیدگی ها برای مربیان حرفه ای مانند وینفرد شفر طبیعی است. هرچند غیبت بازیکنان کلیدی در ترکیب یک تیم تاثیرگذار است اما مربی ای چون وینفرد شفر همیشه خود را برای هر حادثه ای آماده می کند. فکر نمی کنم غیبت شجاعیان و ابراهیمی در اردوی استقلال نگرانی به وجود بیاورد چراکه نگاه شفر حرفه ای است.

همدانی: درایت شفر باعث صعود استقلال از گروهش شد

ستار همدانی ، مدافع اسبق استقلال در مورد وضعیت حضور تیم فوتبال استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم استقلال از ابتدا در گروه سختی قرار گرفته بود و هیچ فردی باور نمی کرد  استقلال بتواند صعود کند اما در نهایت این تیم با درایت شفر و برنامه ریزی مناسب توانست به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند اما آنچه که در حال حاضر مهم خواهد بود این است که از بین 2 تیم استقلال و ذوب آهن که هر 2 عالی هستند، یک تیم باید حذف شود و من از اینکه استقلال به ذوب آهن خورده ناراحت هستم. به نظرم بهتر بود استقلال و ذوب آهن با توجه به توانایی بالایی که دارند هر کدام به مراحل بعدی می رفتند و برای کشورمان افتخار آفرینی می کردند.

 

اظهارات کارشناس های فوتبال درباره دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن

امیدوارم استقلال به مرحله صعود کند

او افزود: دیدار اول میان استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی در اصفهان برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب آهن تمام شد و در حال حاضر بازی برگشت هر دو تیم در تهران است و با توجه به مشکلاتی که استقلال به ویژه در مصدومیت بازیکنان و همچنین ذوب آهن در خط دفاعی تیمش پیدا کرده شاهد بازی بسیار خوبی از نمایندگان کشورمان باشیم .با این وجود دوست دارم استقلال بتواند با شرایطی که دارد به مرحله بعدی برود چرا که این تیم برنامه ریزی های خوبی در آسیا برای قهرمانی دارد .

ورمرزیار:استقلال با حضور تیام و هواداران می‌تواند برنده میدان باشد

صادق ورمزیار، کاپیتان اسبق آبی پوشان پایتخت درباره وضعیت حضور استقلال هم در رقابت‌های آسیایی گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و این تیم در بازی مقابل ذوب آهن هم در دور رفت نباید می‌باخت. البته این باخت آن روی فوتبال بود که همیشه تیم‌های خوب برنده نمی‌شوند. این تیم در نیمه اول مقابل ذوب آهن مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشت، اما در نیمه دوم با وجود مصدومیت شجاعیان همه چیز با حریف برابر شد و البته پنالتی‌ای که نباید گرفته می‌شد هم در باخت استقلال تاثیر گذار بود. در هر صورت استقلال در بازی برگشت با حضور تیام و با حضور هواداران که در گرما و سرما تیم را همراهی می‌کنند می‌توانند برنده میدان باشد و امیدوارم با حضور طرفداران جشن صعود را در ورزشگاه آزادی بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای رسیدن به تحلیل درست و بی طرفانه نباید از کارشناسان وابسته به دوباشگاه استقلال و ذوب آهن استفاده کرد
آخرین اخبار