مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استخر ها درماه مبارک رمضان از افطار تا سحر در این استان  فعالیت می کنند.

فعالیت استخرهای همدان در ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه فعالیت های اماکن ورزشی در ماه رمضان ابلاغ شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان استخرها فقط از افطار تا سحر پذیرای علاقمندان به شنا هستند.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان فعالیت‌های بدنی و مسابقات ورزشی در این ماه از سوی اداره کل ورزش و جوانان مدیریت می‌شود،افزود: دستورالعمل نحوه فعالیت اماکن ورزشی اعم از استخرها، سالن‌های ورزشی و زمین‌های فوتبال به هیئت‌ها و متولیان اماکن ورزشی ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: فعالیت تمام استخرهای خصوصی و دولتی در فاصله اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و استخرها فقط می‌توانند از افطار تا سحر پذیرای علاقمندان باشند.

منعم عنوان کرد: در روزهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان مصادف با ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های پرمنزلت قدر تمام اماکن وررشی استان تعطیل است.

وی با اعلام این که برای حفظ آمادگی ورزشکاران هیئت‌های ورزشی می‌توانند مسابقاتی را در قالب جام رمضان یا یادواره شهدا برگزار کنند تصریح کرد: این مسابقات باید در فاصله اذان مغرب تا اذان صبح برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: اماکن ورزشی و استخرها برای برگزاری مسابقات در قالب جام رمضان یا یادواره شهدا بعد از افطار تا سحر ممنوعیتی ندارند.

منعم خاطرنشان کرد: در صورت تمایل هیئت‌ها برای برگزاری چنین مسابقاتی پس از هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان نحوه ثبت نام تیم‌ها و مکان و زمان مسابقات از سوی روابط عمومی اداره کل و هیئت‌های ورزشی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ب

استخرهای همدان در ماه رمضان فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۳:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سانس خانم ها چه روزهایی هست؟