مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور گفت: طرح کشوری شمیم رمضان ویژه اصناف در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛غلامرضا حسن‌پور مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور گفت:سازمان بسیج اصناف برنامه‌های ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده که  به استان‌های کشور ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کشوری شمیم رمضان ویژه اصناف در سراسر کشور افزود: بر اساس این طرح روحانیون و طلاب مکلف هستند در پاساژ‌های جدیدالتأسیس مجتمع‌های تجاری و حتی بازار‌ها حضور داشته باشند تا علاوه بر ارتباط صمیمی بین کسبه به سؤالات شرعی اصناف و خریداران پاسخ دهند.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور هدف از برگزاری طرح فوق را بصیرت‌افزایی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای ارتباط بیشتر جامعه روحانیون با بازاریان قدم‌های بزرگی برمی‌داریم.

حسن‌پور با بیان اینکه در رمضان سال جاری راه‌اندازی محافل انس با قرآن در مساجد بازار در اولویت قرار گرفته است، بیان کرد: برگزاری مراسم افطار ساده توسط بازاریان و همچنین برخورد با متخلفین صنف‌های اغذیه‌فروش که علنی روزه‌خواری می‌کنند، از دیگر ویژه‌برنامه‌های سازمان بسیج اصناف محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان در جامعه، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند و از برترین ماه‌های سال است؛ همچنین از کسبه انتظار می‌رود در راستای رسیدگی به ایتام در ماه رمضان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ف

طرح شمیم رمضان در ماه رمضان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.