نشست سه جانبه پاکستان، افغانستان و چین با هدف توافق درباره مسائل امنیتی و راهکارهای افزایش همکاری اقتصادی قرار است امروز (سه شنبه25 ثور) در اسلام‌آباد برگزار شود.

نشست سه جانبه افغانستان، پاکستان و چین امروز در «اسلام آباد» برگزار می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نشست سه جانبه پاکستان، افغانستان و چین با هدف توافق درباره مسائل امنیتی و راهکارهای افزایش همکاری اقتصادی قرار است امروز (سه شنبه25 ثور) در اسلام‌آباد برگزار شود.

در مرحله اول این نشست درباره مسائل مختلف منطقه‌ای تبادل نظر خواهد شد و در مراحل بعد سه کشور تلاش می‌کنند درباره مسائل امنیتی همچنین راهکارهای گسترش تجارت به توافق برسند.

در این دور از مذاکرات جنرال ناصرجنجوعه مشاور امنیت ملی، تهمینه‌ جنجوعه معاون وزیر امور خارجه پاکستان به نمایندگی از این کشور و سفرای افغانستان و چین شرکت خواهند کرد.

این در حالی است که وزرای امورخارجه‌ افغانستان، چین و پاکستان چندی پیش نشستی با محور مسئله صلح و مبارزه با تروریسم در پکن، پایتخت چین گرد هم آمدند.

وزرای امور خارجه افغانستان و چین همچنین در مورد همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای در زمینه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی نیز بحث وتبادل نظر کردند.

پیش از این نشست سه جانبه با عنوان " همکاری عملی" با حضور پاکستان، چین و افغانستان در پکن برگزار شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افغانستان ، پاکستان ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار