مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:از مجموع ۲۸ هزار فرهنگی که در این استان وجود دارد ۸۰ درصد بسیجی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدکریم سپهوند، مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در مقابله با جنگ نرم دشمن برای فرهنگیان بسیجی کارگاه‌های تخصصی بسیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی بسیج فرهنگیان برای معلمان خصوصا معلمان دوره دوم متوسطه در طول سال از جمله اقدامات برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی برای معلمان استان، بیان داشت: با توجه به تاثیرگذاری که معلم بر جامعه هدف خود که همانا دانش‌آموز بوده دارد، اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها کردیم.

سپهوند افزود: برنامه‌های بصیرتی و روشنگری را بدون هرگونه دخالت‌های حاشیه‌ای و حزبی برای فرهنگیان بسیجی به‌منظور تعمیق باور‌های دینی و بصیرت سیاسی برگزار می‌کنیم.

این مسئول به حضور نخبگان و صاحب‌نظران آموزش‌وپرورش لرستان در شورای راهبردی بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان این است که برنامه‌های تربیتی و روشنگری بدون دخالت مسائل حزبی و جناحی و در جهت تعالی بخشیدن به حوزه تعلیم‌وتربیت انجام شود.

وی بیان داشت: بیش از ۲۸ هزار فرهنگی در آموزش‌وپرورش لرستان فعالیت می‌کنند که ۸۰ درصد آن‌ها بسیجی هستند.

انتهای پیام/د

۸۰ درصد فرهنگیان استان بسیجی‌اند

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.