صالحی امیری و نصرالله سجادی عصر امروز از اردوی تیم ملی وزنه برداری دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالیکه تیم ملی وزنه برداری خود را برای حضور در بازی های آسیایی در جاکارتا اندونزی آماده می‌کند، عصر امروز صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ، نصرالله سجادی رئیس کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا،کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز از اردوی تیم ملی بازدید کردند.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان رویداد مهم بازی های اسیایی جاکارتا و جهانی عشق آباد را پیش رو دارد.

ملی‌پوشان وزنه برداری از ساعت17:00 عصر تمرینات خود را آغاز کردند و در حالیکه قرار بود وزیر ورزش ساعت17 از تمرینات این تیم بازدید کند این اتفاق با تاخیر صورت گرفت.در تمرین امروز تمام ملی‌پوشان حضور داشتند.

تمرین تیم‌ ملی بزرگسالان در سالن پنج ستاره مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری است. در جریان بازدید صالحی امیری، علی مرادی رئیس فدراسیون مرادی گزارشی از وضعیت ملی پوشان وزنه برداری را به آن‌ها ارائه و اظهار امیدواری کرد تیم ملی وزنه برداری با کمک و حمایت‌های کمیته ملی المپیک ،وزارت ورزش و جوانان و دولت تدبیر امید در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کند.

همچنین برخواه در این دیدار گفت دومین مرحله اردوی تیم ملی با حضور پولاد مردان در تهران پیگیری می شود و با توجه به پتانسیلی که در ملی پوشان وجود دارد مطمئنم که می توانیم در بازی های آسیایی جاکارتا نتایج خوبی را بدست آوریم.

یکی از نکات جالب توجه این تمرین این بود که کیانوش رستمی بدون مربی و به تنهایی تمرین می کرد.

کیانوش رستمی،ایوب موسوی،بهداد سلیمی،سعید علی حسینی،پیمان جان،سعید محمد پور،محسن بهرام زاده،مجید عسگری،علی مکوندی،سهراب مرادی،محمدرضا براری و علی میری از نفرات حاضر در این اردو هستند.

صالحی امیری در این بازدید، گفت وگوی صمیمانه ای با برخی از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان داشت.همچنین او از کمپ های تمرینی هم بازدید کرد.

انتهای پیام/

حضور صالحی امیری در اردوی تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار