شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی ادغام شوند/ اگر الکامپ پر مخاطب است باید به شهر آفتاب برودعضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی بر علیه یکدیگر تبلیغ می‌کنند، گفت: با ادغام این دو نمایشگاه می‌توان به رقابت منفی آنها پایان داد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه یک بار برای همیشه باید تکلیف برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در تهران مشخص شود گفت: پیشنهاد من این است که در گام اول از طریق انعقاد یک تفاهم‌نامه بین شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی کاری انجام شود که هر دو در قالب یک شرکت جامع و با سهامی به نسبت ارزش هر یک از آنها ادامه فعالیت دهند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در گام بعد باید تقسیم کار شود، تا به این رقابت منفی که بین شهر آفتاب و نمایشگاه بین المللی وجود دارد و علیه یکدیگر تبلیغ می‌کنند، خاتمه داد.

وی افزود: رقابت کنونی بین این دو نمایشگاه که همراه با تخریب است، یک رقابت منفی است که شهروندان در آن ضرر می‌کنند و باید هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.

فرهانی با بیان اینکه نمایشگاه‌های کم مخاطب می‌توانند پس از ادغام این دو شرکت در خیابان سئول برگزار شوند و نمایشگاه‌های پر مخاطب هم در شهر آفتاب برگزار شوند اظهار کرد: اگر الکامپ جزو نمایشگاه‌های پر مخاطب است باید در نمایشگاه‌ شهر آفتاب برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، شهر آفتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار