مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مابه التفاوت افزایش حقوق حداقل بگیران در تاریخ ٣١ اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعبه تأمین اجتماعی شمیران اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید امیدواریم خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در فضای مناسب تری انجام شود.

وی تقبل ریسک‌های اقتصادی و اجتماعی را مأموریت اصلی سازمان‌های بیمه گر عنوان کرد و گفت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسک‌های جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه‌ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک‌های مختلف به مردم منتقل نشود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه مردم مخاطب ما هستند و بیشترین ریسک‌های اجتماعی و اقتصادی را دارند، گفت: ما همه فعالیتمان پوشش دادن این ریسک‌ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و ما برای تحقق این رضایتمندی تلاش می‌کنیم.

نوربخش هدف نهایی تمامی اقدامات و برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی را ارتقای خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه‌های مختلف مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.

نوربخش برخورد صحیح با بیمه شدگان و بازنشستگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت ما در سازمان تأمین اجتماعی باشد و این کار وظیفه تمامی همکاران است. خروجی تمامی فعالیت‌ها و تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های ما باید منجر به رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان در شعب باشد و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می‌کنند، ١٩ و نیم درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است. مابه التفاوت افزایش حقوق حداقل بگیران در تاریخ ٣١ اردیبهشت ماه و سایر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می‌شود.

خداقلی میرزایی، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازسازی و تجهیز ساختمان جدید از اسفند ماه آغاز شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ١٠ درصد بیمه شدگان اداره کل شرق تهران در شعبه شمیران خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند و امیدواریم افتتاح ساختمان جدید زمینه ساز ارتقای خدمات به جامعه تحت پوشش باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ای کاش هیچ وقت حقوق را اضافه نمیکردند یک ریال اضافه میکنند صد تومان میگذارندرو اجناس..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اکثریت مردم زیرخط فقر و فقرند و صحبت از افزایش حقوق بازنشستگان جهت نگهداری چندین نفر بیکار خانواده که دنبال کارند و باساختمان جدید و ... راهی جهت سو استفاده هاست هیچ مشکلی از گره های عدیده مردم را باز نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام حقوق ما 26 ادیبهشت واریز میشد الان دوروزازوقت ان گذشته ولی حقوقی واریز نشده چرا.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
پدر بنده هم بازنشسته تامین اجتماعی است حقوقش خیلی کم است لطفا هرچه سریع پیگیر این موضوع باشید . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
من یک جوان هستم 2تا فن تاسیسات و mdf دارم بدونه هیچ سرمایع ای میخام وام بگیرم تجهیزات بخرم از این بازار رتکد کار میترسم نگیره تو قسط های وامم بمونم وقتی هم که کار هست پول نمیدن باید چیمار کنیم به درد این کارگری رسیدگی کنین فکر نمیکنم کار زیاد سختی باشه فقط مدیریت میخاد که نیست کاش میشد مدیر باتجربه و دارای دانش و کارایی وارد میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا من بیکار تحصیلکرده که هر کجا مراجعه میکنم برای کار جذب نمیکنند با اینکه در همه کاریابی های شهر هم ثبت نام کردم، حتی سامانه کارورزی !
تا کی صبر کنم ۳۴ سالمه، گناه ما چیه که به فرمایش رهبری رفتیم دنبال علم !
چرا دولت حداقل بیمه نمیکنه مارو تا در پیری محتاج نشیم چون نه پولی داریم که حق بیمه آزاد پرداخت کنیم و نه شغلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
اين چه بی عدالتی است كه حداقل بگيرو غير حدااقل ميگذاريد
آخرین اخبار