معاون وزیر ورزش و جوانان از ضرورت ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در عرصه ورزش خبر داد.

امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با بیان اینکه برقراری تعامل و ارتباط نزدیک مسئولان ورزشی با سایر دستگاه‌های اجرایی در تمامی استان‌های کشور باید افزایش یابد عنوان کرد: با برقراری یک ارتباط سازنده و قوی زمینه حضور بخش‌های خصوصی قدرتمند در حمایت از تیم‌های ورزشی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

وی افزود: باید حساسیت مدیران نسبت به در اولویت قرار دادن مسائل مرتبط با حوزه ورزش و جوانان افزایش یابد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: استان‌هایی که از صنایع و واحدهای اقتصادی بزرگ برخوردار نیستند، در تیمداری در عرصه‌های اولویت‌دار باشگاهی با کمبودهایی مواجه می‌شوند و منابع محدود مالی وزارت ورزش قادر به حمایت‌های بیشتر در این زمینه نخواهد بود.

خادم اظهار کرد: با وجود اخبار ناخوشایند و مشکلات اخیر اقتصادی که اخیرا جامعه را فرا گرفته، مردم بیش از گذشته  نیازمند افزایش برخورداری از روحیه نشاط و امید به آینده هستند و توسعه ورزش به عنوان راهکار دارای اولویت و زودبازده در تزریق امید به جامعه راهگشا خواهد بود.

وی یادآور شد: توجه به ورزش و هنر نباید در اولویت آخر مسؤولان قرار گیرد  و در پرداخت به مسائل حوزه جوانان باید از هر گونه تعارف و شعار خارج شده و با قبول واقعیت‌های موجود حمایت جدی از این قشر فعال جامعه را در سرلوحه برنامه‌ها قرار داد.

خادم با اشاره به اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال جامعه نیازمند بهادادن و اعتماد بیشتر هستند گفت: کسب موفقیت فوتسالیست‌های بانوی ایرانی در قاره پهناور آسیا گوشه‌ای از قابلیت‌ها و استعدادهای موجود در این حوزه را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/ح

ارتباط مسئولان ورزشی با دستگاه های اجرایی باید افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.