فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک نفر جاعل حرفه ای کارت های بانکی در شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدار عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به گزارش برخی شهروندان درخصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به هماهنگی ماموران پلیس با مراجع قضایی اذعان کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، جاعل حرفه ای کارت های بانکی که با شگرد جعل کارت های عابر بانک اقدام به خالی کردن حساب بانکی شهروندان می کرد، دستگیر شد.

سردار عباس زاده در ادامه اذعان داشت: از مخفیگاه متهم یک دستگاه اسکیمر(دستگاه جعل کارت های بانکی)، یک دستگاه لپتاپ و مبلغ 43 میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: این متهم پس از جعل کارت های مال باختگان اقدام به خرید اینترنتی و جابجایی وجوه نقد به حساب شخصی که با وی مشکل شخصی و دیرینه داشته می کرد، افزود: در این خصوص نیز تعداد 384 کارت عابر بانک خام و مجموعا مبلغ 660 میلیون ریال که از حساب مال باختگان برداشت شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی 46 نفر شاکی در این رابطه، اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر اینکه اعلام رمز کارت به فروشنده اشتباه است، اذعان داشت: در صورتیکه دستگاه اسکیمری روی دستگاه خودپرداز نصب شده باشد، کلاهبرداران با دریافت رمز بانکی به راحتی می توانند نسبت به خالی کردن حساب بانکی اقدام نمایند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir ، قسمت ثبت گزارشات مردمی پلیس اعلام نمایند.

انتهای پیام/گ

جاعل کارت های بانکی به بن بست رسید

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.