رئیس ستاد راهبری انتخابات در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان:

اعضای فرهنگی هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شدند

حصیری با تاکید بر سالم برگزار شدن انتخابات هیئت امنای صندوق ذخیره از اعلام اسامی اعضای فرهنگی هیئت امنا خبر داد.

اعضای فرهنگی هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شدند/ انتخابات به دور از مسادل جناحی بودبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اصغر حصیری رئیس ستاد راهبری انتخابات در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان مراسم  رای گیری برای انتخاب نماینده فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان  با تاکید بر اینکه این انتخابات شفافیت کافی نداشت، اظهار کرد:  این  انتخابات به دور از مسائل سیاسی و جناحی  برگزار شد.

وی ادامه داد: هیچ یک از ۸۳ نفر منتخب  در سو پیشینه رد نشدند و تنها یکی دو مورد مشکل بانکی وجود داشت  و قبل از برگزاری انتخابات دو فراخوان برای چگونگی برگزاری آزمون داشتیم که در مجموع ۸۰ روش احصا کردیم.

اعلام اسامی اعضای فرهنگی هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت‌امنا صندوق ذخیره فرهنگیان  با اشاره به اینکه با توجه به نظر وزیر و بعد از همفکری انتخاب سه نفر در هیئت امنا اعلام شد، گفت: این اولین بار است که است که اعضای هیات امنا از میان فرهنگیان و در قالب برگزاری انتخابات تعیین می‌شوند.

در نهایت بعد از دو روز انتخابات لیلا نظر پور با 24 رای و امین اله سالاری با 23 رای به عنوان نماینده فرهنگیان در هیئت امنای صندوق دخیره و محسن مسعودی با 21 رای به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.