معاون دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه عارف یکی از بزرگترین سرمایه‌های جریان اصلاحات است، گفت: به طور جدی پیگیر تشکیل پارلمان اصلاحات هستیم.


عارف یکی از بزرگترین سرمایه‌های جریان اصلاحات است/به طور جدی پیگیر تشکیل پارلمان اصلاحات هستیمسعید نورمحمدی معاون دبیرکل حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به تشریح موضع حزب ندای ایرانیان درباره پارلمان اصلاحات پرداخت و اظهار کرد: به طور جدی پیگیر تشکیل پارلمان اصلاحات هستیم و  حزب ندای ایرانیان  نظرات خود را درباره پیش نویس طرح پارلمان اصلاحات به هیأت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان فرستاده است.

وی با بیان اینکه ترکیب شورای عالی سیاستگذاری هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: احزاب، رئیس دولت اصلاحات و آقای عارف در حال بررسی آن هستند و انتقاداتی که به این شورا شده در راستای تقویت این شورا بوده است.

معاون دبیرکل حزب ندای ایرانیان در پایان خاطر نشان کرد: همواره شورای هماهنگی با عارف جلسات منظمی دارند و این انتقاد‌ها و مذاکره‌ها موجب بیشتر شدن جامعیت این ساختار می‌شود چرا که عارف یکی از بزرگترین سرمایه‌های جریان اصلاحات است و اگر تغییری به این شورا اضافه شود باید با نظر  عارف باشد.

گفتنی است حزب ندای ایرانیان پیشنهادی را برای ادغام شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پارلمان اصلاحات داده است چراکه حزب ندا اعتقاد دارد جبهه اصلاحات نیاز به تعدد نهادها ندارد و اینکه یک نهاد فراگیر بتواند خواسته های اصلاحی مردم را پیگیری کند؛ کفایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
تشکیل بدید
آخرین اخبار