مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان ازبرگزاری طرح ملی توان‌افزایی با رویکرد کسب و کار در این استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛لیلا آژیر مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کردستان  امروز گفت: طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من»، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برای 100 نفر از جوانان صاحب ایده برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: این طرح با هدف آگاه‌سازی مخاطبان از مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه‌اندازی کسب و کار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه‌ی کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می‌شود، بیان کرد: در این طرح 100 نفر از جوانان علاقمند استان، شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای طرح بهرمند می‌شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می‌کند.

آژیر در خصوص شرایط شرکت‌کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: جوانان علاقمند به خویش فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت‌کنندگان 20 تا 40 سال است، ادامه داد: ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت www.foundationed.ir انجام می‌شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می‌شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع می‌رسد.

انتهای پیام/ د م

طرح ملی توان‌افزایی با رویکرد کسب و کار در کردستان اجرا می شود

 

 

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.