مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: برای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوعی از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان افزود: این برنامه‌ها هم در بخش صدا (رادیو) و هم در بخش تلوزیون ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهند شد.

وی در ادامه گفت: ویژه برنامه افطار یکی از برنامه‌های پرمخاطب سیما هست که در ایام ماه مبارک پخش خواهد شد که تلاش می‌شود تا با همان سبک و سیاق و حال و هوای سال گذشته باشد.

وی برنامه‌ی افطار سال گذشته را مطلوب و اثر بخش دانست و افزود: محوریت این برنامه امسال نیز بحث فضیلت‌های انسانی، کمک به همنوع و آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با همکاری سایر سازمان‌ها این اتفاق به بهترین شکل ممکن بیفتد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: در مورد شب‌های قدر تلاشمان بر این است تا در صورت امکان یک یا دو شب از این شب‌های ملکوتی را از خارج زاهدان پوشش رسانه‌ای داشته باشیم.

کردستانی از دیگر برنامه‌های این سازمان را در ماه مبارک رمضان پوشش تصویری جمع خوانی قران کریم در محل مسجد جامع زاهدان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا شکوه حضور هر چه بهتر و منسجم‌تر مردم متدین در این مراسم معنوی به تصویر کشیده شود.

وی همچنین تصریح کرد: ویژه برنامه‌هایی دیگری نیز به فراخور مناسبت‌های مذهبی مانند میلاد امام حسن (ع) در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همه برنامه‌های این سازمان از فیلم‌ها و برنامه‌های کودک و نوجوان تا برنامه‌های بیان احکام در این ماه حال و هوای معنوی پیدا می‌کند و فضایی ایجاد می‌شود که بیشتر نیاز مردم متدین و روزه داران است.

انتهای پیام/ع

 وِیژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان از صداوسیما

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار