مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ساخت نمایشگاه صنایع دستی از سال گذشته با اعتبار 450 میلیون تومان و با 18 غرفه آغاز شد و اردیبهشت امسال به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پنج میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای مرمت و بازسازی بازار کرمانشاه اختصاص داده شده است.

وی گفت: از آنجایی که بازارچه دائمی صنایع دستی در جنب نمایشگاه بین المللی واقع شده و در طول سال نمایشگاه های متعددی در این نمایشگاه برگزار می شود، لذا می توان گفت که سالانه تقریبا500 فرصت را برای تولید کنندگان صنایع دستی استان فراهم کرده ایم تا محصولات خود را در شلوغ ترین و پرمراجعه کننده ترین محل در زمان برپایی نمایشگاه ها عرضه کنند.

وی افزود: به منظور رونق بازار محصولات صنایع دستی استان باید درکنار اینکه صنعتگران تولیدات خود را انبوه و قیمت آن رانیز متعادل کنند، مردم و دستگاه های مختلف نیز از صنایع دستی به عنوان مصداق عینی و قطعی کالای ایرانی خرید کرده و فعالان این عرصه را با خرید خود مورد حمایت قرار دهند.

وی در ادامه به بازدید از حمام حاج شهباز خان اشاره کرد و گفت:در تلاش هستیم تا ظرف دو ماه آینده این بنای ارزشمند را به عنوان "خانه خلاق" صنایع دستی کرمانشاه معرفی کرده تا مجموعه اقداماتی را درچارچوب آموزش، پژوهش، عرضه و ورکشاپ صنایع دستی در آن داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

رونق بازار محصولات صنایع دستی استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.