تأخیر 8 ساعته پرواز بغداد به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر باعث سرگردانی مسافران شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر که بنا بود بغداد را به مقصد تهران ترک کند متأسفانه با تأخیر 8 ساعت مواجه شده و باعث سرگردانی و گلایه مسافران این پرواز شده است. فیلمی از حال و روز مسافران توسط شهروندخبرنگار ما ارسال شده است که مشاهده می‌نمایید.

منبع: امیرحسین – عراق 

 

جوابیه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"

با سلام و تحیات

احتراما بازگشت به درج خبری با عنوان «سرگردانی 8 ساعته مسافران به علت تأخیر پرواز بغداد - تهران + فیلم» در تاریخ 24 اردیبهشت 1397 در خروجی های خبرگزاری محترم، پاسخ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با شرح ذیل اعلام می گردد.

تغییر ساعت پرواز "هما" به شماره 5366 در مسیر بغداد - تهران از ساعت 21 شامگاه 97/02/23 به ساعت 5:10 بامداد روز بعد، 48 ساعت پیش از انجام پرواز به شرکت چارتر کننده که وظیفه اطلاع رسانی و هماهنگی با مسافران را دارد اعلام گردیده بود. متأسفانه عدم انتقال این مسئله و اطلاع رسانی به موقع توسط شرکت چارترکننده موجب شده تا مسافران گرانقدر این پرواز بدون اطلاع از این تغییر برنامه به فرودگاه مراجعه نمایند و معطل شوند. در واقع پرواز 5366 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طبق برنامه قبلی و رأس ساعت مقرر برنامه‌ریزی شده، انجام پذیرفته است.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

حال و روز مسافران در فرودگاه بغداد + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار