فرمانده دریابانی مازندران گفت: امنیت خوبی در کشور حاکم است و در مقابل تهدیدهایی که متوجه نظام است جانانه ایستاده‌ایم.

در مقابل تهدیدها جانانه ایستاده‌ایمبه گزارش خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان ، سید تقی حسینی یکشنبه شب در مراسم معارفه جدید دریابانی امیرآباد اظهار کرد: ایران اسلامی با اقتدار در برابر توطئه‌های استکبار ایستاده است و این اقتدار در گرو رهبری است.

وی افزود: دنیا برای عناد و دشمنی با ما متحد شده‌اند و رهبری داهیانه جانشین خلف امان عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب برای ما حائز اهمیت است.

فرمانده دریابانی مازندران بابیان اینکه اهتمام به افق دید رهبری جامعه را از گزندهای مختلف در امان نگه می‌دارد؛ یادآور شد: تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های رهبری در برجام کاملاً مشخص بود و گوش فرادادن به فرامین رهبری، راهی برای سعادت همیشگی است.

حسینی بیان داشت: رهبری در سال های مختلف بر اساس نیاز جامعه نام‌گذاری‌های مختلف داشته است و امسال هم استفاده از کالای ایرانی، ضروری‌ترین نیاز کشور در شرایط فعلی است.

وی افزود: امروز ما در مسیر قرار داریم و ناخدای ما مسیر را به‌ درستی به ما نشان می‌دهد و لذا باید در هر موضوعی زیر سایه رهبری بوده و برنامه‌ریزی‌ها در راستای سیاست‌های رهبری باشد.

فرمانده دریابانی مازندران گفت: مرزبانان اکنون در امنیت کامل و در سختی‌ها از مرزهای مختلف پاسداری می‌کنند و باید قدردان این تلاش باشیم و بدانیم با وجود برخی از مشکلات، امنیت خوبی در کشور حاکم است و در مقابل تهدیدهایی که متوجه نظام است جانانه ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ف

مراسم معارفه جدید دریابانی امیرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.