روز نکبت؛ یادآور جنایت‌های رژیم صهیونیستی درسایه توطئه انگلیس + فیلم

14 ماه مه 2018 مصادف با هفتادمین سالگرد اخراج صدها هزار فلسطینی از سرزمین‌شان و 15 ماه مه هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی «روز نکبت» است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردم فلسطین تاکنون هر ساله در این روز نکبت تظاهرات ضد اسرائیلی برگزار کرده و بر حاکمیت خود بر سرزمین‌های اشغال شده تاکید کردند. هفتادمین سالگرد روز نکبت با تحولات مهمی رو به رو است. تظاهرات بازگشت بزرگ، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و تبدیل انفعال رهبران عرب در موضوع فلسطین به حمایت از اسرائیل از مهمترین تفاوت‌های هفتادمین سالگرد روز نکبت با سال‌های قبل است.

 

 

 

انتهای پیام/

راهپیمایی فلسطینی‌ها در آستانه روز نکبت + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
نابودی اسراییل نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
اللهم النصر عبادک المومنین علی الکافرین نصرا عظیما‬‎ . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین‬‎ . انشاءالله آزادی قدس شریف نزدیک است و کافران صهیونیستی تروریست جنایتکار همانند آل سغوط کافر سغوط خواهند کرد و تمدن با عظمت جهان اسلام مقدس و یکپارچه و متحد استقرار و با اقتدار و عظمت و باشکوه همواره عدالت گستر بر پایه اسلام ناب محمدی ص و ایمان و انسانیت و شعور و خرد و تقوی الهی و علم و عدالت و اتحاد و خود باوری با شکوه استمرار خواهد یافت . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . صلوات . التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس فیلمش کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۰:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله شاهد نابودی اسرائیل و دیگر خبیثان جهان خواهیم بود