استقلالى ها در نظر دارند با توجه به خواسته ذوب آهنى ها درخواستی را به فدراسیون فوتبال ارائه دهند.

پاسخ استقلالی ها به خواسته ذوب آهنی هابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به ديدار استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا در همين راستا باشگاه ذوب آهن اعلام كرد كه نباید یکی از کارکنان باشگاه استقلال به عنوان همکار ناظر AFC در در اين ديدار حضور داشته باشد و این مساله خلاف مقررات است.

مسئولان باشگاه ذوب آهن اعلام كردند ،افضلی كه از سوی فدراسیون فوتبال برای حضور در کادر اجرایی و برگزاری این مسابقه انتخاب شده است از كارمندان استقلال هست.

در همين راستا استقلالى ها هم در نظر دارند از مسئولان فدراسيون فوتبال بخواهند كه افضلى را تغيير و فرد ديگرى را جايگزين او كنند.

گفتنى است افضلى روابط بين المللى باشگاه استقلال و يكى از نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا به شمار مى آيد.

مجبور شدیم در اصفهان با خودروی شخصی و تاکسی راهی فرودگاه شویم 

نصراله عبداللهى سرپرست باشگاه استقلال تهران در همین خصوص گفت : بايد بگويم افضلى نه داور ،نه نماينده داورى و نه ناظر بازى است .با اين  حال قرار  شد باشگاه استقلال با تاييد افتخارى از فدراسيون فوتبال بخواهد تا افضلى در بازى روز سه شنبه به عنوان نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا قرار ندهد تا بهانه اى دست حريف نباشد .افضلى يكى از بهترين كارمندان باشگاه استقلال و روابط بين الملل باشگاه است كه از او مى خواهيم در بازى روز سه شنبه انصراف خود را از نماينده كنفدراسيون بودن اعلام كند.

عبداللهی افزود:افضلى بارها به عنوان نماينده كنفدراسيون فوتبال آسیا  از طرف فدراسيون فوتبال در مسابقات حضور داشته است  و کار خود را به خوبی بلد است .من تعجب مى كنم باشگاه ذوب آهن چگونه پيش از بازى اعلاميه صادر مى كند .در صورتى كه همين باشگاه هنگام بازگشت كاروان استقلال از اصفهان از در اختيار گذاشتن اتوبوس در اختيار باشگاه ما خود دارى كرد و ما مجبور شديم براى رفتن به فرودگاه و ريكاورى با خودروى هاى شخصى و تاكسى خودمان را برسانيم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان  بيان كرد :با شرايط پيش آمده از سوى باشگاه ذوب آهن هيچ أعتراض و يا گزارشى را در رسانه ها منعكس نكرديم اما به نظرم باشگاه ذوب آهن قبل از برگزارى بازى دنبال بهانه جويى است

انتهای پیام / 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار