مدیرعامل شرکت هواپیمای کشور از سرمایه گذاری ۱۱۰۰میلیارد ریالی در فرودگاه خرم آباد خبرداد.

رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت هواپیمای کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛گفت: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی برای سامان دادن به طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد به لرستان سفر کرده است.

وی افزود: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد طی چند سال اخیر آعاز شده و پیش‌بینی می‌شود که یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در این فرودگاه سرمایه‌گذاری انجام گیرد که با انجام این سرمایه گذاری هواپیما‌های بزرگتری مانند ایرباس ۳۲۰ می‌توانند در این فرودگاه نشست و برخاست کنند.

سرمایه گذاری ۱۱۰۰میلیارد ریالی در فرودگاه خرم آباد+تصاویر

وی افزود:سامانه ارسال آی ال اس می‌تواند برخی از مشکلات کنسلی پرواز‌ها را کم کند که این پروژه نیز در حال اتمام است و هواپیما با دید کمتر و در شرایط سخت‌تر می‌تواند در این فرودگاه پرواز کنند.

سرمایه گذاری ۱۱۰۰میلیارد ریالی در فرودگاه خرم آباد+تصاویر

مدیرعامل شرکت هواپیمای کشور عنوان کرد: توسعه باند این فرودگاه در حال انجام است و در بحث ترمینال فرودگاه خرم‌آباد مطالعات آن نیمه دوم امسال آغاز می‌شود از این رو ما می‌توانیم تا پایان امسال بخش زیادی از این طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

مه آبادی افزود: سیاست دولت و نظام جمهوری اسلامی توجه به نقاط کم برخوردار است و در این فرودگاه اینگونه بوده و تاکنون و اعتبارات خوبی جذب شده است.

انتهای پیام/م

۱۱۰۰ میلیارد ریال در فرودگاه خرم آباد سرمایه گذاری می‌شود

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.